Tulosta
 

Borealin uutiskirje

7.3.2013
*

Borealin logo uudistui

Boreal on uudistanut logoaan ja graafista ilmettään. Uudistuksen myötä ilme kuvastaa entistä selvemmin toimialaa, jolla yritys toimii. Nykyaikaistettu ilme vastaa myös paremmin olemassa oleviin sekä tuleviin markkinointiviestinnän tarpeisiin. Borealilla on hyvä tunnettuus alan toimijoiden keskuudessa. Uudella ilmeellä halutaan tuoda esille erityisesti Borealin pohjoisten alueiden asiantuntemusta sekä tuotteiden laadukkuutta. Uudistettu ilme ja logo ovat edelleen hyvin tunnistettavissa.

Borealin lajikenimien yhteydessä tutuksi tullutta BOR-merkintää tuodaan myös esille uudella ilmeellä. Tilakokojen kasvaessa ja tilojen erikoistuessa on yhä tärkeämpää, että viljelijä tietää mitä saa lajikkeen siementä ostaessaan. BOR-merkintä kertoo, että kyseinen lajike on huolellisesti Suomessa testattu ja siten luotettava valinta pohjoisiin kasvuoloihimme.

Logon ja graafisen ilmeen on suunnitellut mainostoimisto Briiffi.

Takaisin uutiskirjeen etusivulle.